Pseudounicornie pokusy - zabávam sa


Plánujem v blízkej dobe pár fotení a jedna z tém budú jednorožci. Lenže samozrejme zohnať použitelný roh je pomerne dosť zložité, tak sme sa s kamarátkou dohodli, že ich vyrobím. Pár dní som zabila skúmaním rôznych obrázov, handmade aj nehadmade riešení až som nakoniec stvorila pár svojich verzií. Toto nie sú oficiálne fotky, len som potrebovala nejaké pofidérny fotky na dokumentáciu toho, ako moje rohy v praxi vyzerajú.
Fakt som sa pri tom zabávala :D






Nakoniec som ku koncu experimentovala aj s jednou verziou makeupu, len som prišla na to, že tiene ktoré som použila nie sú dobré. Namiesto požadovaného efektu to vyzeralo skôr ako keby som strčila hlavu do komína :/



Budem musieť týmto smerom začať riadne trénovať.

P.S ja viem, že tie rohy vyzerajú naozaj divne ehm organicky :D

Komentáre